Coronavirus maatregelen

Zowel de werkplaatsen als de showrooms van Motorhuis zijn open. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Motorhuis neemt daarom natuurlijk ook maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk in te dammen. Hierbij volgen we de landelijke richtlijnen van het RIVM. We hebben onze hygiënemaatregelen aangescherpt: extra schoonmaakbeurten, intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (deurklinken, pinapparaten, touchscreens van koffieapparaten, balies etc.) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen.

Welke hygiënemaatregelen past Motorhuis toe?

  • U bent van harte welkom in onze showrooms. Onze verkoopadviseurs zullen u hierbij echter geen hand geven en zullen gepaste afstand bewaren.
  • Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw auto wassen zij hun handen.
  • Om fysiek contact te vermijden, vragen wij u te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is, wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • Proefritten zijn mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto.
  • Wij bieden extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik aan.
  • Wij volgen de protocollen omtrent het handen wassen strikt op.
  • Wij maken ‘high-touch-oppervlakken’ extra vaak schoon.

Veel gestelde vragen:

Mijn auto heeft onderhoud nodig en/of moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Als u conform de richtlijnen van het RIVM niet thuis hoeft te blijven kunt u uw auto bij ons brengen. Onze werkplaatsen zijn geopend en nemen extra hygiëne maatregelen.

Zo vragen we voor uw en onze veiligheid of u alles wat aan de autosleutel hangt wilt verwijderen voordat u de sleutel achterlaat op de balie. Daarnaast vragen we u gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter.

Onze receptionisten dragen wegwerphandschoenen en blijven achter hun bureau zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt, zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid. Ook onze monteurs dragen wegwerphandschoenen en houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Na onderhoud en/of reparatie worden de ‘high-touch-oppervlakken’ gedesinfecteerd.

Wanneer u dit wenst kunt u ook uw auto buiten openingstijden brengen en de sleutels via de nachtkluis achterlaten. De bijzonderheden welke we normaal aan de balie bespreken zullen we dan telefonisch doen.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor vervangend vervoer worden na gebruik grondig gereinigd met desinfecterende schoonmaakmiddelen. Bij de reiniging van het interieur is er speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op. Wilt u liever niet de weg op, neem dan contact op met uw service manager. Hij bespreekt samen met u de mogelijkheden.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom komen. Zijn er andere mogelijkheden?

Bij Motorhuis kunnen wij veel voor u online betekenen en hoeft u niet perse naar de showroom te komen. Onze voorraad nieuwe auto’s en gebruikte auto’s staat uitgebreid gefotografeerd en voorzien van alle voertuiginformatie in onze online showroom, neem gerust een kijkje:

  • Heeft u een auto op het oog? Wij helpen u graag telefonisch verder of reageer online
  • Onze verkoopadviseur mailt u een persoonlijke videoboodschap met een virtuele bezichtiging van de auto
  • In overleg met onze verkoopadviseur kunt u een proefrit plannen. Het gevoel van de rijeigenschappen van de auto  kunnen wij u tenslotte niet digitaal overbrengen. Desgewenst kunt u in overleg de proefrit bij u thuis laten uitvoeren, uiteraard met inachtneming van alle hygiëne maatregels. Bespreek de mogelijkheden met onze adviseur
  • Heeft u een auto die u wilt inruilen, dan kunnen wij deze online taxeren
  • Wij leveren de auto bij u thuis af, waarbij u recht heeft op 14 dagen bedenktijd en omruilgarantie (vraag uw verkoopadviseur naar de voorwaarden)

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?

Indien gewenst kunnen wij de auto bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om ruim van tevoren contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen inplannen.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw auto. Neem daarvoor contact met ons op, dan proberen we een nieuwe datum in te plannen.

Komt mijn bestelde auto op de afgesproken tijd?

Op dit moment is het antwoord op die vraag onzeker. Door de maatregelen die al genomen zijn en de maatregelen die ongetwijfeld nog gaan komen, zou de levering van uw auto vertraging kunnen oplopen. We zullen u hiervan altijd op de hoogte stellen.

Contant Geld

Om de kans op besmetting nog verder te minimaliseren willen we u dringend oproepen om zoveel mogelijk met pin of met mobiele telefoon te betalen. Zo beperken we fysiek contact, dit in lijn met de RIVM adviezen.

Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact op via 088 088 0322 of via welkom@motorhuis.nl


Terug naar overzicht

Nieuws

Coronavirus maatregelen

Lees verder

Onze acties

Nieuwe Citroën Berlingo VAN

  • Van: €16.227,00
  • Uw korting € 4.850,-
  • Voor: Voor €11.385,00
Bekijk actie

Werkplaatsafspraak

Vestigingen