Meer dan welkom
Motorhuis

Veelgestelde vragen

Welke documenten zijn er nodig voor het opmaken van een Motorhuis Private Lease contract

Voor het opmaken van het Motorhuis Private Lease contract is het van belang dat u de volgende documenten aan ons overhandigt:

  • Kopie geldige legitimatie (paspoort, ID-kaart of rijbewijs).
  • Indien het een creditcard model ID-kaart/rijbewijs betreft: kopie van de voor- en achterkant.
  • Indien gehuwd of samenwonend ook een kopie geldige legitimatie + salarisstrook van de partner.
  • Uw meest recente salarisstrook en/of overzicht(en) van uitkering en pensioen (een kopie volstaat, doch niet ouder dan 2 maanden)
  • In geval van dienstverband korter dan 12 maanden: een arbeidsovereenkomst.
  • In geval van eigenwoningbezit: eventuele Belastingteruggave (voorlopige teruggaaf)
  • In geval van een huurwoning: eventuele huurtoeslag
  • Een recent bankafschrift of print screen van internet bankieren met daarop de opeenvolgende mutaties gedurende een hele maand (dus zonder doorhalingen). De gegevens van de rekeninghouder moeten zichtbaar zijn vermeld. Bij deze mutaties graag extra markeren:
  • Bijschrijving(en) van salaris/uitkering/pensioen
  • Afschrijving van de woonlasten
  • Uw meest recente polis autoverzekering of schadevrij verklaring van uw leasemaatschappij (een kopie volstaat) waaruit het aantal schadevrije jaren blijkt.
  • BKR overzicht niet ouder dan 1 maand. Voor het opvragen van uw BKR kunt u terecht bij uw eigen bankshop of online via www.bkr.nl/consumenten/opvragen-gegevens/, Deze mag apart maar binnen vijf werkdagen achteraf worden aangeleverd door te mailen aan privatelease@motorhuis.nl.